wtorek, 4 czerwca 2013

Nowy wizerunek mBanku i nowe promocje


W dniu 4 czerwca 2013 roku wystartował nowy, zbudowany od podstaw serwis transakcyjny mBanku. Wraz z nim, bank zyskał również odmieniony wizerunek – zaprojektowane od nowa logo, które jeszcze w tym roku zastąpi pozostałe marki w Grupie BRE. mBank udostępnia też nową Ofertę Premium dla zamożnych klientów oraz ofertę „na start”.

Zapowiadane od miesięcy zmiany w Grupie BRE rozpoczynają się w bankowości detalicznej. Nowe logo mBanku, które od 4 czerwca zobaczą klienci indywidualni (m.in. na nowych stronach informacyjnych mBank.pl), ma podkreślić uruchomienie premierowego serwisu transakcyjnego, do tej pory określanego mianem „projektu nowego mBanku”. Większa oferta – łączącą dotychczasowe elementy z nowymi – jest z kolei zwiastunem procesu łączenia marek BRE Banku pod wspólną nazwą mBank, która zastąpi dzisiejsze: mBank, MultiBank i BRE Bank. Nowy logotyp mBanku, zaprojektowany przez agencję BNA, to nie tylko nowy znak, ale cały nowoczesny i zaawansowany koncept brandingowy. Logotyp ma wiele wersji, które inteligentnie dopasowują się do rodzaju oferty. Stworzono jego pięć wersji kolorystycznych.


Nowe serwisy internetowe mBanku

Logotyp nie jest jedyną nowością w mBanku. Również 4 czerwca zostały uruchomione nowy serwis informacyjny oraz serwis transakcyjny.Nowy serwis to nie tylko design, ale również ponad 200 premierowych funkcji i usprawnień. Kluczowe elementy projektu klienci mieli okazję poznać w trakcie zainicjowanej w kwietniu br. kampanii pre-luanch, prowadzonej pod hasłem: mBank reinvented, czyli stworzony na nowo. Wśród nich – poza sferą designu – znalazły się również:...

  • program rabatowy mOKAZJE, dzięki któremu na zakupach nie tylko się wydaje, ale też zarabia – i to bez wysiłku, ponieważ pieniądze same wracają na konto; to klient decyduje, które oferty są dla niego najlepsze (program będzie dostępny już nie tylko za pośrednictwem Facebooka, ale również wprost z poziomu serwisu transakcyjnego); 
  • mądra wyszukiwarka transakcji, czyli „znajdowanie zamiast szukania”; przeszukiwanie historii operacji będzie tak proste, jak w internecie, a wyniki będą wyświetlane w czasie rzeczywistym; 
  • przelewy przez SMS i Facebooka, dzięki którym nie trzeba będzie pamiętać numerów rachunków, ani o nie pytać; wystarczy numer telefonu lub znajomość w serwisie społecznościowym; przelewy będą jak wiadomości, do których pieniądze mają stanowić załącznik; 
  • nawigacja finansowa (PFM), która uprości zarządzanie domowym budżetem w taki sposób, by pod koniec miesiąca nie być zaskoczonym stanem swojego konta; system w czytelny sposób pokaże, kiedy i na co wydano pieniądze i zaprognozuje, ile pozostanie ich do końca miesiąca; 
  • ekspert on-line, dostępny przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem video, połączenia głosowego i czatu – bo są sprawy, które trzeba załatwić natychmiast (funkcja zostanie udostępniona klientom w wakacje). 

Nowy serwis transakcyjny mBanku w pierwszej kolejności zostanie udostępniony klientom, którzy zgłosili się poprzez stronę nowymBank.pl (w trakcie działań pre-launch). Od tej pory będzie również podstawowym serwisem dla nowych użytkowników, zakładających rachunek w mBanku. Docelowo ma być to platforma dla 4,2 mln klientów bankowości detalicznej BRE (w tym MultiBanku oraz mBanku w Czechach i na Słowacji).



Oferta „na start”

Dodatkowo, klienci, którzy otworzą teraz konto w mBanku, będą mogli skorzystać ze specjalnych ofert promocyjnych, zwrotu nawet 500 zł za założenie konta oraz korzystanie z mOKAZJI. Zasady promocji:
  • (1) klient otrzyma zwrot 20 proc. wartości pierwszych zakupów, zapłaconych kartą mBanku (zakupy o wartości min. 100 zł w dowolnym sklepie); maksymalny zwrot to 20 zł; 
  • (2) w ciągu kolejnych 10 miesięcy klient będzie otrzymywać zwrot minimum 20 proc. kwoty wydanej na zakupy u jednego z kilku partnerów mOKAZJI (zakupy powinny być dokonane w wybranym sklepie, należącym do kategorii objętej promocją w danym miesiącu); łącznie wysokość dodatkowych zwrotów może wynieść nawet 280 zł; 
  • (3) po roku od otwarcia rachunku można otrzymać dodatkowy bonus w wysokości 200 zł jeśli przez cały rok klient wykonywał płatności kartą na co najmniej 250 zł miesięcznie;
  • kredytu odnawialnego lub limitu w karcie kredytowej, udzielanych bez prowizji, z promocyjnym oprocentowaniem 9,9 proc. przez 12 miesięcy; limit do wysokości 1,5 tys. zł przyznawany jest na uproszczonych warunkach; 
  • zwrotu 1 proc. wartości aktywów zainwestowanych w fundusze za pośrednictwem internetowej platformy Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych (nabycia w oddziałach MultiBanku będą zwolnione z opłaty manipulacyjnej); klient będzie miał do wyboru ok. 20 funduszy różnych TFI (zrównoważonych i akcyjnych); by otrzymać zwrot, inwestycja powinna trwać do końca roku. 
Informacje na temat oferowanych produktów i promocji dostępne są na nowej stronie informacyjnej banku pod adresem www.mBank.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz