czwartek, 9 lutego 2017

Alior Bank : Płać aplikacją Android Pay i wygraj smartfon Google Nexus lub 50 zł w Google Play.

Źródło: aliorbank.pl
Jak wziąć udział w konkursie „Zbliżaj. Wygrywaj.”?
Zasady są proste: płać kartami Alior Banku używając aplikacji Android Pay. Osoby, które dokonają w lutym lub marcu 2017 najwięcej transakcji wygrywają nagrody. Minimalna pojedyncza wartość płatności brana pod uwagę w konkursie musi wynosić 2 złote.

Pula nagród w każdym etapie to :
                                                         - 5 smartfonów Google Nexus 6P 
                                                         - 50 kart podarunkowych Google Play o wartości 50 zł każda.


W konkursie obowiązują dwa osobne etapy rozliczeniowe.
Etap 1: od 1 do 28 lutego 2017 r.
Etap 2: od 1 do 31 marca 2017 r.

Wyłonienie zwycięzców i przyznanie nagród nastąpi po zakończeniu konkursu, ale nie później niż 10 dni roboczych po zakończeniu, czyli najpóźniej do 17.04.2017 r. Więcej informacji na temat zasad konkursu znajdziecie w regulaminie na stronie Alior Banku.

14 komentarzy:

  1. Szkoda, że się spóźniłem, bo ta oferta wygląda na bardzo interesującą:(
    https://www.credy.pl/chwilowki-online/

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czytam sobie o Alior Banku i powiem szczerze, że mają bardzo ciekawe oferty. Może kiedyś skuszę się założyć tam konto. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobra oferta, aż żal że już się skończyła. Coraz więcej czytam o tym, jaki alior bank jest dobry. Muszę się zastanowić nad założeniem tam konta! Odkąd dostałam podwyżkę po przejściu szkolenia menadżerskiego, bardziej zwracam uwagę na to, jak korzystam ze swoich finansów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tym banku ale nigdy nie czytałam o szczegółach ich ofertę a szkoda bo mają ją całkiem ciekawą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że tak późno się o tym dowiedziałam. Może wygrałabym smartfona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Banki ciągle organizują jakieś promocje by ściągnąć do siebie klientów. Mają z tego sporo większy zysk niż wartość nagród, o to im przecież chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja to nie mam przekonania do banków tak szczerze, jakbym miała brać pożyczkę to szybciej tutaj https://kokos.pl/, mniej formalności jest a oferta uczciwa. Nie ma sensu czekać nie wiem ile w banku na decyzję, koszty wcale nie będą znacznie niższe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie brałam nigdy udziału w takich konkursach, zazwyczaj jak biorę pożyczki to w firmach pozabankowych. W bankach nie chcą mi dawać, brakuje mi zdolności kredytowej podobno. Na szczęście firmy pozabankowe nie mają takich wymagań w stosunku do klientów. łatwiej uzyskać pożyczkę. A jak nie chcecie przepłacać to na https://www.pozyczkowy-portal.pl/ można dostępne oferty porównać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy wpis. ja na rozkrecanie biznesu tez musialem brac kredyt, ale wtedy byly zupelnie inne oprocentowania. Teraz mam juz bardzo dobrze prosperujaca firme. Wdrazam wlasnie https://sente.pl/rozwiazania-i-uslugi/rozwoj-rozwiazan. Juz sie nie moge doczekac efektow! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygrać fajna sprawa, ale też są promocje z gwarantowanymi nagrodami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oferta bardzo zachęcająca. Myślę, że warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Również się zgadzam z tym ze ciekawa oferta

    OdpowiedzUsuń
  13. Alior Bank zawsze parł w stronę nowych technologii i tak pozostało do tej pory.

    OdpowiedzUsuń