czwartek, 9 lutego 2017

Lokaty Happy na 4%, 3,5% lub 3% w Idea Banku.

Źródło: ideabank.pl
















Idea Bank intensywnie promuje swoje lokaty Happy i Happy Plus dla nowych klientów. 
Warto skorzystać z ich oferty ponieważ są to jedne z najlepiej oprocentowanych lokat na rynku.
Jeśli dysponujesz kwotą do 10 000 możesz otrzymać 4% lokując pieniądze na 2 miesiące. 
W przypadku lokaty 3 miesięcznej dostaniesz oprocentowanie 3,5%. Jeśli natomiast chciałbyś ulokować wyższą  kwotę w przedziale od 10 001 do 100 000 zł to otrzymasz ofertę 3 miesięcznej. lokaty 
o oprocentowaniu 3%. Co ważne nie trzeba zakładać u nich konta osobistego. Oferta jest przeznaczona dla osób, którzy nie korzystali wcześniej z ofert finansowych prowadzonych przez Idea Bank.

15 komentarzy:

  1. To naprawdę super opcja! Cieszę się, że tu weszłam. Standardowe lokaty mają oprocentowanie 2%! Żal nie skorzystać z takiej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe. Powiem szczerze, że oferta wygląda naprawdę zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno warto zainteresować się tą lokatą bo jest jedną z lepszych na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę bardzo atrakcyjna ta lokata, ja skorzystałem i jestem zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oferta wygląda zachęcająco. Moim zdaniem bardzo opłacalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa, na pewno skorzystam! Właśnie myślałam nad tym, gdzie ulokować pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A teraz już podwyższyli.. eh, trzeba cały czas monitorować sprawę na rankingach lokat np. na tej stronie http://extralokaty.pl/ .Taki pewny produkt, ale jednak trzeba się mieć na baczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem jakoś idea bank nie wzbudza mojego zaufania, ja od lat mam konto w pekao i lokatę również tam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a co w ogóle myslicie o idea banku - wzbudza wasze zaufanie ta marka?

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie ten bank wydaje się być całkiem ok. Moja siostra ma u nich konto i nie narzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi świetnie. Oferta warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa opcja. Muszę się temu bliżej przyglądnąć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Co prawda nigdy nie miałam banku, w tym koncie ale ta oferta lokat wygląda na wartą uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś tam konto ale obecnie widzę, że mają ciekawszą ofertę. Mozliwe, że kiedyś wrócę do tego banku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda ciekawe. Słyszałem pozytywne opinie na temat tego banku więc myslę, że warto.

    OdpowiedzUsuń